Podmínky věrnostního programu

1.      ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.      Tyto podmínky věrnostního programu obchodní společnosti BIOCONT LABORATORY,
spol. s r.o., se sídlem Mayerova 784, 664 42 Modřice, IČO: 440 16 271, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 3844 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a právnickou osobou nebo fyzickou osobou podnikající (dále jen „kupující”), a to pro uzavírání kupních smluv v rámci věrnostního programu prodávajícího.

1.2.      Pro účely těchto podmínek věrnostního programu se zbožím rozumí prostředky ochrany rostlin a další produkty, které určil prodávající k prodeji konečným uživatelům (dále jen „zboží“).

1.3.      Kupující bere na vědomí, že zbožím může být přípravek na ochranu rostlin povolený pro profesionální použití. Tento přípravek lze prodávat pouze osobám, které prokáží, že nakládání s těmito přípravky bude řídit držitel osvědčení druhého nebo třetího stupně, a to v souladu s § 46c, odst. 1, písm. g) zákona č. 326/2004 Sb., zákon o rostlinolékařské péči
a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Pro naplnění těchto zákonných povinností požaduje prodávající doložit kopii platného osvědčení, jež bude evidována prodávajícím po dobu její platnosti. V případě jakékoliv změny je kupující povinen poskytnout prodávajícímu aktuální osvědčení.

1.4.      Ustanovení odchylná od podmínek věrnostního programu je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními podmínek věrnostního programu.

1.5.      Ustanovení podmínek věrnostních programu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a podmínky věrnostního programu jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.6.      Znění podmínek věrnostního programu může prodávající měnit či doplňovat.  

2.       SPECIFIKA VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU

2.1.      Prodávající je oprávněn nabízet přístup do věrnostního programu jen konkrétním kupujícím dle vlastního uvážení.

2.2.      Věrnostní program slouží k odměňování kupujících a k rozšíření povědomí o prodávajícím.

3.       UŽIVATELSKÝ ÚČET

3.1.      Obchodní zástupce prodávajícího provede písemnou registraci do uživatelského účtu daného kupujícího, přičemž součástí této registrace bude souhlas s těmito podmínkami věrnostního programu. Součástí registrace kupujícího bude také zmocnění příslušné osoby zastupovat kupujícího a sdělení přístupových údajů do uživatelského účtu (dále jen „uživatelský účet“).  Po této registraci a sdělení přístupových údajů kupující, resp. jím zmocněná osoba, se může přihlásit do svého uživatelského účtu a provádět objednávání zboží.  

3.2.      Při registraci a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen ohlásit prodávajícímu. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

3.4.      Kupující je povinen zmocnit odpovědnou osobu, které bude umožněno za kupujícího využívat uživatelský účet a také za kupujícího provádět objednávky zboží. Jiným třetím osobám není kupující oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu a provádět objednávky zboží.

3.5.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně podmínek věrnostního programu).

3.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4.       PRINCIP ZÍSKÁVÁNÍ BODŮ

4.1.      Kupující je po koupi zboží od obchodního zástupce prodávajícího nebo distributora oprávněn získat dle níže uvedených podmínek body.

4.2.      Prodávající je oprávněn stanovit dle vlastního uvážení, za které zboží bude poskytovat body. Prodávající je taktéž oprávněn stanovit výši bodů poskytovanou za konkrétní zboží.

4.3.      Body jsou udělovány za jednotku produktu, nikoliv za souhrnnou výši ceny zboží.

4.4.      Body lze přičítat za faktury uhrazené řádně a v termínu splatnosti. Body lze přičítat maximálně 6 měsíců zpětně, a to za faktury uhrazené v řádném termínu v tomto časovém horizontu. Toto ustanovení však platí až po registraci kupujícího do uživatelského účtu věrnostního programu. Není možné požadovat body za zboží, které kupující koupil před registrací do uživatelského účtu.

4.5.      V případě nákupu zboží přes obchodního zástupce prodávajícího se body kupujícímu přičítají automaticky, a to do 14 dní od uhrazení faktury. V případě nákupu zboží přes distributora prodávajícího je kupující povinen v případě zájmu o přičtení bodů do uživatelského účtu naskenovat fakturu a tu zaslat prodávajícímu na e-mailovou adresu k tomu určenou, uvedenou v uživatelském účtu.  

4.6.      Body lze získat také i při speciálních příležitostech stanovených prodávajícím.

4.7.      Při nákupu zboží za body není možné získávat další body.

5.       PRINCIP UPLATŇOVÁNÍ BODŮ

5.1.      Body lze uplatňovat na nákup určeného zboží, které k tomuto účelu určí prodávající. Seznam tohoto zboží je prodávající oprávněn měnit, a to i zpětně.

5.2.      Nakoupit zboží za body lze skrze obchodního zástupce nebo přes uživatelský účet.

5.3.      Nasbírané body lze uplatnit do 18 měsíců od jejich přičtení. Po uplynutí 18 měsíců od data přičtení tyto body propadají bez náhrady. Kupující bude 2 týdny před expirací těchto bodů na tuto skutečnost upozorněn.

5.4.      Body se uplatňují jako jednostranná sleva na jednotlivé zboží, přičemž prodávající je oprávněn tyto body jednostranně započíst. V případě, že body nepokryjí celou výši zboží, je kupující povinen doplatit zbytek kupní ceny.

6.       PODMÍNKY KUPNÍ SMLOUVY

6.1.      Prodávající vylučuje, že by se na kupní smlouvu a práva a povinnosti z ní vycházející použilo ustanovení § 1810 a násl. občanského zákoníku, kupující je vždy podnikatelem.

6.2.      Další ujednání, a to zejména podmínky uzavření kupní smlouvy, kupní cena a platební podmínky, odstoupení od smlouvy, práva z vadného plnění, přeprava a dodání zboží, se subsidiárně řídí všeobecnými obchodními podmínkami pro právnické osoby a fyzické osoby podnikající, které byly vydány dne 1. 1. 2025.

7.       ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1.      Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.  

7.2.      Pro řešení případných sporů z kupní smlouvy si strany sjednávají místní příslušnost Městského soudu v Brně a Krajského soudu v Brně.

7.3.      Je-li některé ustanovení podmínek věrnostního programu neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

7.4.      Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování BIOCONT LABORATORY, spol. s r.o., Mayerova 784, 664 42 Modřice, adresa elektronické pošty biocont@biocont.cz, telefon +420 516 770 441.

 

Tyto podmínky věrnostního programu jsou platné od 1. 2. 2025.